Home زنانهراهنمای مد خانم ها پافر های زنانه جذاب و استایل های پاییزی

پافر های زنانه جذاب و استایل های پاییزی

Published: Last Updated on
کاپشن پافر زنانه
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

پافرها یا همان ژاکت های پف دار مدت هاست که گزینه ای محبوب برای پاییز و زمستان بوده اند. آنها سبک هستند و در کنار اینکه مناسب هوا های خیلی سرد هستند، بسیار شیک و راحتند. اما چون ترند های مد و فشن همیشه در حال تغییرند، سوالی که پیش می آید این است که آیا کاپشن های پافر هنوز برای پاییز 2022 مناسب میباشند؟ باید بگوییم بله، امسال هم بهتر است در کمد لباس خود یک پافر کوتاه یا بلند داشته باشید.

در ادامه می خواهیم به بررسی انواع پافر، نحوه ست کردن آن و استایل هایی که می توان با آنها داشته باشیم بپردازیم.

انواع پافر

این نوع ژاکت ها در انواع و طرح های مختلفی در صنعت مد دوخته و عرضه می شوند و برندهای مختلفی نیز طراحی های مخصوص به خودشان را دارند.

اما چندین دسته بندی بارز در بین آنها دیده می شود.

پافر بلند آستین دار خاکی زنانه
پافر بلند

پافر های جلیقه ای:

ژاکت های پف دار جلیقه ای کوتاه از ابتدا با شروع فصول سرد سال مورد توجه قرار گرفته و همچنان قرار می گیرند. می توان این جلیقه های کوتاه را با انواع هودی و پلیور ست کرد و همچنان با ترند ها همراه بود. اما چند سالی هست که انواع مختلفی از ژاکت های جلیقه ای وارد بازار شده اند. این پافرهای بلند بیشتر از جلیقه های کوتاه کاربردی هستند و می توان آنها را به راحتی با هر لباسی ست کرد.

پافرهای آستین دار:

این نوع پافرها را به عنوان کاپشن های پف دار یا پفکی می شناسیم. کاپشن های پافر سالیان سال است که جزو لباسهای زمستانه در کمد لباسمان هستند و به خوبی جا خوش کرده و هر چند سال یکبار هم بیشتر مورد توجه طراحان مد و فشن قرار می گیرد. امسال یکی از این سالهاست! پس اگر یک کاپشن پافر در کمدتان دارید، این زمستان خیالتان راحت است.

به جز این موارد، پافرها در اندازه ها و طرح های مختلفی نیز تولید می شوند. مثلا پافرهای کوتاه، بلند یا حتی با قدی متوسط.

استایل هایی برای فصل سرد با پافر

کاپشن و جلیقه های پافر اغلب برای پیاده‌ روی و فعالیت‌ های ورزشی در فضای باز استفاده میشدند. با این حال حداقل از اوایل دهه 90، پافر های سایز بزرگ جزء اصلی کالکشن های پاییزه فشن شو های برند های محبوب مد و لباس باقی مانده‌ اند. شما هم میتوانید در فصل پاییز، با یک کاپشن پافر که کمی بزرگتر از اندازه معمول شما است، تیپ شیک و راحت استریت استایل داشته باشید.

ترکیب پافر با رنگ های مونوکروم اسپورت(تک رنگ)

پافر کوتاه بژ زنانه با شلوار پارچه ای گشاد در ترکیب رنگی مونوکروم

ترکیب یک هودی یا حتی یک تاپ کبریتی کراپ، به همراه یک شلوار گشاد و یک پافر آستین دار اورسایز کوتاه با یک کلاه کپ می تواند برای شما یک استایل شیک و جذاب خیابان بسازد. برای زیبایی بیشتر سعی کنید تمامی آیتم ها در یک طیف رنگی باشند و پیشنهاد ما برای شما طیف رنگی نود می باشد.

همچنین یک جفت کفش اسپرت نیز می تواند مکمل بسیار خوبی برای این استایل باشد.

از این ترکیب میتوانید برای یک استایل روزمره یا برای خرید با دوستان و رفتن به رستوران استفاده کنید.

پافر گشاد و بافتهای گرم

پافر گشاد کوتاه زنانه با پلیور بافت یقه هفت

برای یک آخر هفته سرد نیاز به یک استایل پر انرژی دارید که در عین جذاب و شیک بودن، گرم و راحت هم باشد؟ این ترکیب مخصوص شماست. می توانید از بافت هایی با رنگ های طبیعی و حتی رنگهای پاییزی و یک پافر کوتاه یا بلند و یک شلوار در رنگ روشن با یک جفت کفش اسپورت و راحت استفاده کنید و یک استایل منحصر به فرد داشته باشید. 

این ست شاید مناسب مهمانی های رسمی نباشد اما برای دورهمی های دوستانه و صمیمی و آخر هفته ها قطعا مناسب است.

ترکیب پافر و کفش اسپرت سفید

استایل اسپورت با پافر مشکی و کفش کتانی
استایل اسپورت با پافر کوتاه

برای روزهای آفتابی زمستان که هوا سرد و برفی نیست، اگر دوست داشته باشید کمی از حجم لباس هایتان کم کنید، می توانید از ترکیب یک شلوار یا لگ مشکی و یک جفت کفش اسپورت سفید و یک پافر با قد متوسط یا کوتاه استفاده کنید. این ترکیب در عین راحتی جذابیت بالایی هم دارد و یک ظاهر مینیمال اما شیک برای شما می سازد.

ترکیب شلوار چرم و پافر

کاپشن پافر مشکی با شلوار چرم زنانه

طی سالهای اخیر استفاده از چرم های مصنوعی در زمینه مد و فشن بسیار دیده شده است. شما می توانید این چرم ها را در لگ ها و شلوارها تا دامن ها و پیراهن های مجلسی ببینید. حالا اگر فردی هستید که دوست دارید در استایل زمستانی خود نیز از چرم استفاده کنید، برای داشتن یک استایل متفاوت و زیبا می توانید از لگ های چرم در کنار بوت های ارتشی و یک کاپشن پف دار مشکی استفاده کنید.

این استایل با رنگ مشکی می تواند جذابیت خاصی به شما ببخشد پس می توانید از آن برای قرارهای دوستانه نیز استفاده کنید و در مرکز توجه دوستانتان باشید.

پافر با شلوار جاگر و بوت آگ

استایل های زمستانی با پافر رنگ پاستیلی بنفش و بوت آگ و شلوار جین

دنبال یک ظاهر اینستاگرامی هستید؟ این ترکیب پیشنهاد ما به شماست. برای این استایل نیاز به یک شلوار جاگر روشن و یک جفت بوت آگ دارید. همچنین در کنار اینها به یک کاپشن پافر با رنگ ترجیحا پاستیلی و یک کلاه و پلیور بافت هم نیاز دارید. ترکیب این آیتم ها با یکدیگر می تواند باعث درخشش شما در عکس هایتان شود.

یک راهنمایی کوچک: این استایل برای روزهای برفی و یک قرار رومانتیک نیز بسیار مناسب و جذاب است، پس با یک آرایش ملایم با رنگهای نود آن را تکمیل کرده و به قرارتان برسید.

ترکیب فلانل و پافر

در مقاله های قبلی راجع به پیراهن های فلانل صحبت کردیم، این پیراهن ها را می توانید با یک پافر مشکی کوتاه یا بلند به راحتی ست کنید. ترکیب یک پیراهن پشم چهارخانه قرمز یا سبز با شلوارهای مام استایل یا بگ و یک پافر می تواند بسیار شیک و جذاب باشد. از اهمیت یک بوت مناسب با این استایل نیز غافل نشوید.

پیراهن فلانل مردانه و نحوه ست کردن آن

حالا که چند استایل مختلف با پافر را بررسی کردیم، می توانیم به اهمیت این نوع لباس ها پی ببریم و آن را بررسی کنیم.

یکی از دلایلی که ژاکت های پف دار چند سال است که ترند هستند و در صدر علاقه مندی ها باقی می مانند به یک عامل مربوط می شود: کاربردی بودنشان.

همه می خواهند در زمستان عالی به نظر برسند، اما نه آنقدر که می خواهند گرم و راحت باشند. پافرها مقابل سرما عایق خوبی هستند و به عنوان یک لایه لباس خارجی راحت و سبک هستند. همچنین به راحتی تمیز می شوند. در واقع پافر ها یک بخش جدانشدنی استایل زمستانی شما هستند.

آیا شما هم طرفدار پافر ها هستید ؟

You may also like

Leave a Comment